divendres, 13 de novembre del 2015

Aplicació de les intel·ligències múltiples en l'aprenentatge

Aquest "Telenotícies del orígens màgics i rituals del teatre" presentat per Xara Estrela i Lluna Daniel pertany a les tasques que hem definit a partir de les intel·ligències múltiples amb les que s'identificada cada alumne. Així doncs, per a cada intel·ligència els alumnes proposaren una activitat diferent. 

A continuació posem alguns exemples.

1. I. Lògico-matemàtica: alguns presentaren una línia del temps i estadístiques del teatre primitiu.
2. I. Lingüístico-verbal: l'alumnat presentà narracions orals de diferents tipus.
3. I. Visual-espacial: alguns alumnes presentaren una maqueta amb els espais i elements reperesentatius: la cova, el foc, el xaman, etc. A més, tenim aquest exemple del telediari o informatiu multimèdia.
4. I. Músical: els alumnes composaren una cançó.
5. I. Kinestèsico-corporal: presentaren una representació ballada.
6. I. Interpersonal:
7. I. Intrapersonal:
8. I. Naturalista: 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada